میز اتو پلاستیک

یکی از دغدغه هایی که همواره افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند، استفاده از اتو و میز مناسب آن است. با اینکه امروزه روش های مختلفی برای اتو زدن لباس ها به وجود آمده و برخی استفاده از اتوشویی را بهترین راه می دانند، اما باز هم کاربرد اتو در منزل ضروری است. لباس های اتو کشیده و تمیز نشان دهنده ی شخصیت و مرتب بودن هر فرد است و به همین لحاظ نوجوانان و جوانان به آن اهمیت بیشتری می دهند. هر چند که افراد میانسال نیز با لباس های اتو کشیده شخصیت بالاتری به خود می گیرند.

خانم های خانه دار روی خرید میز اتو حساسیت بیشتری دارند زیرا تمایل دارند تا هنگام استفاده و کار با میز اتو، خستگی کمتری را تجربه کنند. امروزه انواع میز اتو با ویژگی های مختلف در بازار وجود دارد که هر کدام کاربری متفاوت داشته و باید قبل از خرید، قابلیت های آن مشخص گردد.

ویژگی های میز اتوی پلاستیک

استفاده از میز های اتوی پلاستیکی به دلیل حمل راحت و سبک می تواند گزینه ی مناسبی برای خرید باشد. از آنجا که در منزل، میز اتو همواره حمل می شود تا در جای مناسب قرار بگیرد، استفاده از میز اتو پلاستیک جابه جایی آن را راحت تر خواهد کرد.
از طرفی میز اتوی پلاستیک اغلب با لایه ی پارچه ای پوشانده شده است. میز اتوی پلاستیک از جنس پلاستیک بوده و با این پارچه پوشانیده می شود. نکته ای که در هنگام انتخاب میز اتو باید دقت نمود، جنس پارچه و کیفیت آن است. در اغلب میز اتو های پلاستیک از پارچه رنگی استفاده می شود. در این هنگام باید دقت نمود که در هنگام اتوکشی، لباس، رنگ روکش میز اتو را به خود نگیرد. هر قدر این روکش از لایه ی ضخیم تری پوشانده شده باشد، کیفیت بهتری داشته و در هنگام استفاده، لباس رنگ نمی گیرد.
همچنین دسته ای در کنار میز قرار می گیرد که در میز اتو پلاستیک از جنس فلز بوده و احتمال چسبیدن آن به اتو وجود ندارد. میز های اتو پلاستیک قابلیت مهمی دارند که موجب می شود تا خرید آن بهتر باشد. پایه های فلزی میز اتو پلاستیک از جنس فلز می باشد. معمولا این مدل از میز های اتو برای اتو کردن در حالت نشسته و ایستاده مناسب هستند.
علاوه بر این، عرض های مختلفی از این میز اتو در بازار وجود دارد که تنوع انتخاب را برای خریداران افزایش می دهد. عرض میز اتو هر چقدر بیشتر باشد، امکان اتو کردن لباس در هر بار بیشتر خواهد شد. 

میز اتو پلاستیک یکی از ساده ترین میز های اتو موجود در بازار است که استفاده و کاربری راحتی دارد. افرادی که لباس های معمولی خود را همه روزه اتو می کنند بهتر است یکی از این میز اتو های پلاستیک را برای منزل خریداری نمایند. زیرا این نوع میز اتو به راحتی جا به جا شده و می تواند کاربرد راحت تری نسبت به سایر انواع میز اتو داشته باشد. نکته ی قابل توجه آن است که استفاده میز اتو پلاستیک برای اتو بخار های معمولی و کوچک مناسب است و برای سایر اتو های بزرگتر میز های دیگری می بایست استفاده شود.

1 فروردین 1397