میز اتو کف پلاستیک

امروزه استفاده از اتو برای مرتب نشان دادن لباس های هر فرد به یک کار روز مره تبدیل شده است و اغلب افراد این کار را در هر روز و یا در آخر هر هفته انجام می دهند. بنابراین این استفاده مداوم باعث شده است تا استفاده کنندگان اهمیت زیادی به نوع میز اتو بدهند. میز اتویی که برای اتو استفاده می شود، تاثیر زیادی روی کیفیت اتو کردن لباس ها می گذارد.
همچنین بار خستگی را برای افراد کاهش می دهد و نوع آن می تواند در منازل با فضای کم تغییر کند و همین عامل سبب می شود تا افراد دقت بیشتری روی انتخاب میز اتو داشته باشند. برای تهیه میز اتو در بازار ابتدا می بایست از جنس، اندازه و کیفیت مواد به کار رفته در آن اطلاع پیدا کرد. نوعی از میز های اتو که امروزه بیشتر از سایر انواع آن در بازار به فروش می رسد میز اتو با کف پلاستیک است که در ادامه درباره ی آن بیشتر سخن خواهیم گفت.

ویژگی های میز اتو کف پلاستیک

ویژگی بارز میز اتو کف پلاستیک که نام آن نیز می باشد، وجود کف پلاستیکی آن است. میز های اتو کف پلاستیک امروزه بیشتر از سایر انواع میز اتو در بازار عرضه می شوند. این نوع میز اتو قابلیت حمل راحتی دارد و برای جا به جایی، سبک و کم وزن است. همچنین کف پلاستیکی منفذ دار میز اتو می تواند بخار آب را از خود عبور دهد و این ویژگی موجب شده تا روی لباس های روشن لکه آب و بخار نیوفتد.
در روی میز اتو های کف پلاستیک یک لایه محافظ و سپس یک لایه ی پارچه ای قرار داده شده است. لایه پارچه ای از جنس کتان و با ضخامت بالا برای استفاده در این نوع میز اتو بهتر است. استفاده از میز اتو هایی با روکش پارچه ای رنگی ممکن است موجب پس دادن رنگ روی لباس گردند و بنابراین بهتر است جنس به کار رفته پارچه روی میز اتو با دقت بررسی گردد.
پایه های مختلفی که برای میز اتو به کار می رود برای حالت های مختلف استفاده از میز اتو است. پایه های کوتاه می تواند اتو کردن در حالت نشسته را تسهیل کند و پایه ی بلند برای اتو کردن در حالت ایستاده مناسب است. نوع دیگری از انواع میز اتو که در بازار موجود است با تنظیم ارتفاع می تواند موقعیت های مختلف اتو کردن را ایجاد نماید. همچنین این قابلیت برای مواردی مناسب است که میز اتو برای قد های مختلف افراد تنظیم شود.

معمولا میز اتو های کف پلاستیک بسیاری از کاربران را راضی نموده اند و با توجه به اینکه این محصول برای اتو بخار های معمولی کاربرد داشته و در همه ی منازل این اتو وجود دارد، بنابراین کاربرد آن همگانی شده است.
مقاوم بودن میز اتو کف پلاستیک بسته به مواد به کار رفته در نوع پلاستیک تفاوت دارد و از آنجا که تحمل فشار در میز اتو لازم است، به همین خاطر می بایست میز اتو های مقاوم تر را تهیه نمود.
با توجه به آنچه بیان شد، انتظار می رود تهیه میز اتو کف پلاستیک برای همه ی منازل ضروری باشد و انتخاب با دانش بالای آن، دوام و کیفیت را رقم خواهد زد.

3 فروردین 1397