میز اتوی بادوام

طراحی های جدیدی که برای میز اتو اغلب به کار گرفته می شود پارامتر های مختلفی را مد نظر قرار می دهد. برای مثال وقتی تولید کننده ی میز اتو سعی دارد بهترین میز اتو را از لحاظ کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد می بایست در ابتدا به جنس مواد بکار رفته در تولید آن توجه کند. بعد از آن می توان به دوام میز اتو در حین کار نیز توجه نمود.
همانطور که می دانید دوام میز اتو در حین کار اهمیت فراوانی دارد و اغلب میز اتوهایی که در اثر فشار شکل اولیه ی خود را از دست می دهند، در رده ی اجناس نا مرغوب از دید مشتری تعیین خواهند شد.
ویژگی های مختلفی باید در تولید میز اتو رعایت گردد تا یک میز اتوی با دوام به بازار ارائه شود.

ویژگی های یک میز اتوی بادوام

میز اتو هایی که بتوانند بعد از تحمل فشار اتو روی خود تغییر شکل ندهند در رده میز اتو های با دوام دسته بندی می شوند. از طرفی تولید کنندگان سعی می کنند تا میز اتویی سبک با حمل راحت تولید کنند و بنابراین این دو ویژگی گاه در تضاد با یکدیگر قرار می گیرند.
امروزه استفاده از میز اتوی سبک در بازار در اولویت بالاتری قرار گرفته است و بنابراین شاهد تولید میز اتو های بی کیفیت در بازار هستیم. این در حالیست که برخی از تولید کنندگان به نام و معتبر توانسته اند انواع میز اتوی سبک و با دوام را تولید نمایند که با سلیقه ی مشتریان همخوانی و هماهنگی داشته باشد.
پایه های میز اتو تاثیر زیادی روی مقاومت آن نسبت به فشار خواهد گذاشت و بنابراین در صورتی که از میز اتوی تاشو استفاده می شود، می توان از پایه های فلزی محکم در تولید میز اتو بهره برد.
همچنین محل قرار گیری اتو روی دسته ای که کنار میز اتو قرار دارد می بایست دوام خوبی نسبت به حرارت داشته باشد. تحمل بار اتویی که روی این دسته نیز قرار می گیرد در تعیین میز اتوی با دوام اهمیت فراوانی خواهد داشت.
بنابراین برای آنکه بتوان ویژگی های میز اتوی با دوام را برشمرد، ذکر ویژگی های مختلف از میز اتو و کیفیت مواد آن بسیار پر اهمیت خواهد بود.
اغلب میز اتو هایی که خریداران برای خرید به دنبال آن هستند، بر طبق ویژگی های مختلفی تولید شده و اولویت آن ها از دید تولید کننده متفاوت بوده است.
علاوه بر این، برای آنکه بتوان یک میز اتوی خوب را تشخیص داد بهتر است از قبل آنچه مد نظر است را مشخص کرده تا بهتر از میان تنوع بالای میز اتو گزینه های همخوان با سلیقه مشخص گردد.
بعد از آن می توان یک انتخاب خوب داشت و با این روش یک میز اتوی با دوام را خریداری نمود. منظور از دوام یک میز اتو آن است که زمان بیشتری قابل استفاده باشد و کمتر آسیب ببیند. از طرفی دوام میز اتو به دلیل حمل زیاد و جابه جایی از نظر دوام مواد می بایست مورد بررسی قرار بگیرد. داشتن جنس خوب در پارچه ی کشیده شده روی میز اتو نیز تاثیر زیادی روی دوام میز اتو خواهد گذاشت.

6 فروردین 1397